Najnowsze Wpisy

walentynki Komentarze (1)
31. stycznia 2004 12:03:00
linkologia.pl spis.pl

nie wiem jak wstawić muzę...jakoś to rozszyfruję,ale zazwyczaj to wszystko kończy się katastrofą :) chciała bym żeby ten blogerson był wypasiony :) powoli będę starała się go jakoś uzupełniać...nie mogę doczekać się walentynek :) nie ze względu,że jest tak sweet (tego cholernie nie lubię...fuuuu....czerwone serduszka bleeeee) ale dlatego,że jest bardzo wesoło...ludzie robią sobie nadzieje :D w ciągu miesiąca dwóch chłopaków powiedziało mi,że mnie kochają :) cudowne...ale niestety są największymi nieudacznikami w szkole :D ja sie tym nie przejmuję...fajnie jest dostawać takie ekhm...jak by to nazwać...tandetne? moze...oki....fajnie jest dostawać takie tandetne liściki... kiedyś chciałam iść do zakonu,ale kiedy tak sobie myślę to mozna łatwo wywnioskować,ze ja wcale nie mam tak źle! kurcze,no...porównam się da Pauliny O. dziewczyna to ma przesrane...haciuk z wysmułkiem nie wliczają jej do dziewczyn...nazwali ją Quasimodo ( to ten dzwonnik z Noter Dame) czasami jest mi jej szkoda...wcale nie jest taka brzydka...nie wiem jak ona sobie z tym radzi... ciekawe...może z Robertem coś jeszcze wyjdzie?

madzioxy : :

pożegnanie Komentarze (0)
31. stycznia 2004 10:10:00
linkologia.pl spis.pl

no...jakoś ten blog wygląda :) chciała bym dodać tu jeszcze muzę...ale jaką nastrojąwa...hmmm....moze My Immortal? nawet by to pasowało...dzisiaj jadę do zielonej i chciałam się pożegnać :( będę chodziła do kafejki i wtedy skrobnę nową notkę :) będę z wami ! boże! juz nie mogę się doczekać kiedy zobaczę tuptę :) koffany szczeniaczek :) ostatnio gadałam z nim przez telefon :) naprawdę! nie wiem o czym pisać,bo chyba nic takiego się jeszcze nie wydarzyło :) myknę teraz na tenbit....moze napiszę coś w By Ed Scissorhands? ;( smutno mi...mój kochany blog...

madzioxy : :

never! Komentarze (0)
30. stycznia 2004 16:43:00
linkologia.pl spis.pl

ehhh...blog mi się spieprzył,ale go uratowałam :) jeszcze muszę popracować nad ksiegą...sorki,ze nie pisałam przez dwa dni,ale jakoś nie chciało mi się :) ostatnio nic mi się nie chce...dziewczyny chcą mnie zostawic...idą do innej klasy...a ja co? zostanę w tych slumsach? zostanę...nigdy nie zostawię kleciny...never...są jacy są,ale zawsze mój rewir! poczekam jeszcze dwa lata...do liceum pójdę w zielonej...tam gdzie powinnam być...wyemigrowałam do wrocka z przymusu,ale wrócę tam skąd przyszłam...nikt tego nie zmieni...tam jest dąbrówki,daka,wyszyńskiego,kółko,mrowisko,krośleńska...tam jest wszystko...nie byłam dzisiaj w szkole...nie chciało mi się...nikogo nie było....pozwolę sobie na coś co jest mi bliskie...ze względu na głos i dobrą gimnastykę strun,ze względu na patriotyzm ze względu na historię muzyki i ze względu na moją głupią osobowosć...a może niewszystko stracone?

(...) Mam tak samo jak Ty,miasto moje,a w nim najpiękniejszy mój świat,najpiękniejsze dni...zostawiłem tam kolorowe sny.Kiedys zatrzymam czas i na skrzydłach jak ptak będę leciał co sił tam gdzie moje sny (...)

                                                                              Ku Pamięci Czesława Niemena

madzioxy : :

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( Komentarze (1)
27. stycznia 2004 17:40:00
linkologia.pl spis.pl

ehhhhh.....cały dzień się uczyłam i pisałam wypracowanie...to wszystko jest okropne! jeszcze czeka mnie matma!!!! nie mam nawet o czym pisać....nic mi sie nie chce :( ale nie moge patrzeć na wszystko w taki pesymistyczny sposób...kurcze! wszystko mnie dobija...a najbardziej boda....czemu żadna impreza nie moze byc udana bez niego? oczywiście,ze moze! i nawet jeżeli gra sie tam w twistera! chyba pójdę sobie do wanny odreagować....ugotuję sie i będzie gites....jutro przyjeżdża moja babcia z zielonej :) a w sobotę jadę do tupty yupi! przemek jush wyszedł :)

madzioxy : :

jazda! Komentarze (1)
26. stycznia 2004 14:16:00
linkologia.pl spis.pl

Boże! jaka ja jestem głupia! wywaliłam swoją ostanią note! ale to nic....napiszę później :) w szkole myślałam,że nie wyrobię! 3 lekcje z mierzwą! zrobiła nam niezapowiedzianą kartkówkę ze słówek :\ oczywiście dziewczyny (w tym i ja :P) nie pisałysmy....powiedziałysmy jej,że mamy inne podręczniki i przeniosła nam na jutro :( mam dzisiaj pełno nauki....w ogóle ten cały tydzień będzie do bani...mam napisać 2 wypracowania ! jedno z polskiego i jedno z niemca....a żebym się za bardzo nie napracowała to jeszcze kartkóweczka z bioli,pytanko z chemii,test z gegry i klasówka z maty!!!!! zapomniałam dodać,że muszę zrobić płyty qmpelkom ;( Boże,Boze!!! Czemus mi to uczynił?!

madzioxy : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

shonika | sybilla | violaranik | kdiosau9434343 | mojbloguskochany | Mailing